воскресенье, 3 мая 2015 г.

Статус та структура архівів


Державний архів - це створена державою установа, призначена для формування  НАФ, обліку і зберігання архівних документів, забезпечення використання архівної інформації.

Основні нормативні документи:


  1. Положення "Про архів та його структурні підрозділи"
  2. Структура
  3. Штатний розпис
  4. Кошториси доходів і видатків
  5. Посадові інструкції працівників
Саме статус, завдання, функції державних архівів, порядок їх створення і підпорядкування визначаються положенням (у ньому зафіксовані і права архіву). Управління архівом здійснюється відповідними органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вищого рівня, директором ті вншими керівними працівниками архіву. 

Організаційно-виробнича структура державних архівів обумовлена основними напрямами їхньої діяльності, умовами і особливостями його роботи.


Розподіл співробітників у відділах за посадами здійснюється відповідно до штатного розпису. За прийнятою нині класифікацією працівники архівної установи поділяються: 
  1. керівний склад – директор, заступники, головний охоронець фондів, головний бухгалтер; 
  2. спеціалісти – головний, провідний, 1 та 2-ї категорій, старший науковий співробітник, науковий і молодший науковий співробітники, старший охоронець фондів, охоронець фондів, реставратор 1 та 2-ї категорій; 
  3. службовці – старший майстер, старший касир, старший інспектор, завідуючий канцелярією, оператор, техніки різних спеціальностей, секретар-друкарка, діловод та інші;
  4. обслуговуючий персонал – кваліфіковані робітники, прибиральниці, двірники, вахтери та ін.

Комментариев нет:

Отправить комментарий